Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27
Ordinační doba MUDr. Brady mezi vánočními svátky
28
Ordinační doba MUDr. Brady mezi vánočními svátky
29
Ordinační doba MUDr. Brady mezi vánočními svátky
30
Ordinační doba MUDr. Brady mezi vánočními svátky
31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
ROZPIS SOKOLOVNY
11
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
12
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
13
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
14
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
15
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
16
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
17
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
18
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
VÝKUP KOŽEK
19
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
VÝKUP KOŽEK
20
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
VÝKUP KOŽEK
21
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
VÝKUP KOŽEK
22
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
VÝKUP KOŽEK
23
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
VÝKUP KOŽEK
24
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
VÝKUP KOŽEK
25
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
VÝKUP KOŽEK
26
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
VÝKUP KOŽEK
27
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
VÝKUP KOŽEK
28
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
VÝKUP KOŽEK
29
PŘENOSNÁ VOLEBNÍ SCHRÁNKA
30 31
Kulturní a sportovní akce v Jimlíně a Zeměchách od ledna do září 2023
1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 7.00 - 17.00
    Středa 7.00 - 17.00
  2. Telefonické podání: +420 415 696 225
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu epodatelna@jimlin.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Jimlín č.7 440 01 Louny.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v Jimlín č.7 440 01 Louny v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 7.00 - 17.00
Středa 7.00 - 17.00

Telefonické podání: +420 415 696 225
Poštou na adresu Obecní úřad, Jimlín č.7 440 01 Louny
Elektronicky na e-mail: epodatelna@jimlin.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: zjxbu7v
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)  300 Kč 
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu   
- jednostranně formát A4 ČB /BAREVNĚ 1,20  / 5,00   Kč/ks 
- oboustranně formát A4 ČB/BAREVNĚ 2,50  /  10,00 Kč/ks 
- jednostranně formát A3 ČB 3,00 Kč/ks 
- oboustranně formát A3 ČB 6,00 Kč/ks 
- kompaktní disk (CD)  15 Kč/ks 
paušál provozních nákladů NA JEDNU VYŘIZOVANOU ŽÁDOST (materiál, energie)  30 Kč 
ostatní náklady  dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře